• Home
  • Global Directory
  • Contact
  • Official S&P Youtube channel
  • Official S&P Flickr Photostream
  • Delen:
  • Ons merk

    Merk

    Ons merk S&P heeft wereldwijde erkenning bereikt. Dit dankzij onze medewerkers, kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. De filosofische principes waarop S&P is gebouwd -en die blijven gelden- zijn:

    Gepatenteerde technologie 

    Om het S&P project stevig en geconsolideerd in de loop der tijd te laten zijn, was het noodzakelijk het te baseren op creativiteit en het leveren van onderscheidende producten. Waarbij imitatie door de concurrentie wordt vermeden. In onze bedrijfshistorie heeft S&P 80 patenten geregistreerd, meer dan 20 industriële series en meer dan 120 utiliteitsseries.

    Internationalisering en groei

    Om de toekomst van het bedrijf te verzekeren was het duidelijk dat we ons moesten openstellen voor de wereld. En toetreden tot nieuwe, zeer concurrerende markten. Dit leidde ertoe dat we onze producten continu verbeteren. S&P is uitgegroeid tot een wereldleider in ventilatie, met productiecentra in Europa, Amerika en Azië. Een krachtige distributiestructuur, door middels van eigen vestigingen en exclusieve distributiepartners, stelt S&P in staat wereldwijd haar producten en diensten te leveren.

    Zelf-financiering

    Een van de krachten van S&P is altijd de constante groei en beleid van continu herinvesteren van winst in voortdurende technologische verbeteringen, zowel in productontwikkeling, als in productie en marketing. Dit stelt S&P in staat zelf-financierend te zijn, volledig onafhankelijk in onze beslissingsprocessen.